Branded
http://www.imdb.com/title/tt1368440/
Mediji so smeti, slovenski kakopak še posebej, saj je ob nizu naslovov tipa 'Pečene bučke s feta sirom', 'Iščejo se umetniki kakovostnega protesta ali družbene satire' in 'Papež Frančišek: Govorice o gejevskem lobiju so resnične' mogoče sklepati, da želijo javno mnenje usmerjati vegetarjanski lgbt hipsterji. Kaj se zgodi, ko oblikovanje družbenih norm in idealov prevzamejo velekorporacije pa skuša prikazati konkretni izdelek. In related news - v skladu s spremembami Zakona o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1) je ta stran od sedaj opremljena z opombo glede uporabe piškotkov. Priporočam uporabo AdBlocka/NoScripta.
Kljub meta prikolici, ki nakazuje cgi blockbuster z zgodbo, ki odkazuje na alienski They Live in organsko psihadelični Videodrome, pravi film izpade kot zgodbovno vredu zastavljena epizoda Black Mirror, ki pa je nepotrebno raztegnjena na celoten film, kjer se ob dodatnih elementih (kvazi romanca, vohuni,) fabula razvodeni; dejansko sem prve pol ure ugibal, če nemara gledam napačen film, glede na trailer in imdb opis.
I see fat people
Marketinški povzpetneš, ki se umakne med ruske planšarje in radi manjka medijskega vpliva in obrednega žrtvovanje na soljudeh vidi alienske manifestacije medijsko kreiranih teženj, kot posledice akgresivnih tržnih prijemov korporacij, katere nato skuša na enak način zrušiti.
Sovjetska propaganda lepo sovpada z osnovno fabulo, a vse prevečkrat se film zateka k pripovedovanju, namesto da bi prikazal dejansko stanje, kvazi sci-fi/fantasy elementi pa izpadejo bolj kot ne le kot meta ilustracija. Ob tem pa dialog in režija resno šepata ter na trenutke spominjata na slabše izdelke Uwe Bolla.
5,8/10
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment